maanantai 26. kesäkuuta 2017

Kirjeenvaihtoa



Varasin majoituksia sekä suoraan että Booking.comin kautta. Kirjeenvaihto ei aina ollut kovin helppoa. Halusin saada asiat kerralla selväksi, mutta vastausta sain odottaa aina seuraavaan iltaan klo 19.00. Yksinkertaisen asian selvittäminen kesti siis noin 4 päivää. Toisinaan en ymmärtänyt lainkaan vastauksia, ilmeisesti eivät hekään minun kirjoituksia. Olisin halunnut saada peruutusehtoja, etumaksusääntöjä ja vahvistuksia. Sain yleensä arvailuja ja tilinumeroita. Kaikki meni kuitenkin hyvin näiden kahden ensimmäisen varauksen kanssa, paitsi että jouduin kaivamaan maksamani etumaksun summan pankkisivuiltani, kun he eivät muistaneet paljon olin maksanut ! 





Poikkeus vahvistaa säännön. Tuleva Booking.com varaus jonka tein viikko sitten;


Hotelli;  Thank you for your reservation to our hotel. I hope you notice that the checkout time is at 08.00 !
Minä; The Booking.com says that your checkout time is at 08.00-11.30 ! at 08.00 is quite early, our boat is leaving at 16.00.
Hotelli: tyhjä viesti, ei tekstiä
Minä; You sent me an empty e-mail message last night. Pls send it again with the text.
Hotelli;  Good morning. Is there something else you want to ask?
Minä; No I dont. Just wanted to tell you that you sent me an e-mail message with no text. I asked about the checkout time witch is different than Bookin.coms site. There is at 08.00 TO 11.30, and you tell me that we have to leave at 08.00.
Hotelli; yes the checkout time is 08.00 to 11.30 because we have to clean the room before next traveller.
Minä; ( prrrrr ) ok, 11.30 is fine with me.
Hotelli; tyhjä viesti.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti